De foto's zijn gemaakt over 2 dagen (achter elkaar), dus geven wel een redelijk algemeen beeld van het rijden op dit moment. Daarnaast heb ik er even een paar "speelfoto's" bij gezet, ik ben wat bezig met grondwerk met Noon en we hebben halverwege het rijden het hoofdstel eens verruild voor het halster met 2 halstertouwen (bij gebrek aan beter).
Werkpunten:
* activiteit vanuit het achterbeen
* blijven werken aan been/handhouding
Wat gaat goed?
* ik zit minder voorover
* ontspanning
Wainoon is een 8-jarige merrie, nu een keer of 6 op wedstrijd mee geweest en we hebben 3 puntjes in het L1. Op dit moment start ik haar even niet omdat we nog te veel puntjes op de i moeten zetten en omdat we meer aan de ontspanning moeten werken. 14 juli is de volgende wedstrijd gepland, dus nog wel een aantal weekjes te gaan.
Werktips zijn absoluut welkom natuurlijk!
Ze zitten een beetje door elkaar, maar ik heb eerst de serieuzere werkfoto's hier:

uhm.. nee we kijken niet altijd blij

En nu zonder bitje, viel me 100% mee hoe makkelijk stuurbaar ze daarmee is!:

maar galopperen is wel ff andere koek zo haha

Been optillen op commando (en natuurlijk de beloning):

kusjeee!!

Vriendlief had beloofd dat hij er ook wel even op zou stappen (was al meer dan een jaar geleden, dus mocht ook wel eens weer
). Ja ik weet het, we zijn de cap vergeten, kwamen we halverwege ook achter, die heeft ie (ondanks zn ijdelheid) wel op normaal gesproken. Hij heeft geen slechte houding voor een man vind ik zelf. Ik denk dat ie al met al hooguit een keer of 10 op een paard heeft gezeten!
En natuurlijk wou mn dochtertje toen ook even op paardje zitten (papa had haar heel goed vast):

Ik ben benieuwd!

Zal met blote voetjes naar bed gaan zelf want dit was echt slecht gelezen....
Achterhand.. ja ik weet het. Toch zet ze haar achterbeen wel onder de massa, het is niet zo dat ze stuwt in het lopen, het moet idd allemaal nog wat zakken achter (evenwicht verplaatsen), maar dat zal nog wel een tijd gaan duren ben ik bang.