Ik zal ons even voorstellen, we zijn nog niet eerder samen op bokt geweest
Urana is een 9- jarige KWPN'er, mijn bijrijdpaardje. Ik rijd haar nog niet zo lang, maar het gaat al hartstikke aardig!
Voorheen heb ik vanaf mijn 6e ongeveer op een welsh gereden, zij was 1.43. Met haar heb ik Z1 gestart, maar door een gemene ziekte ben ik haar in een oneerlijke strijd verloren.
Na de dood van mijn lieve pony ben ik dus op zoek gegaan naar een bijrijdpaardje, omdat ik de paarden om me heen niet kon missen. En die heb ik gevonden, dicht bij huis nog wel. Helemaal super!
Urana is dus een 9 jarige merrie, kwpn. Zij start onder iemand anders nu ook Z1, helaas nog zonder wp's. Het plan is dat zij volgend jaar stopt met het rijden op uraan, en dat ik haar dan overneem en met haar ga starten
Over ons rijden: ik rijd uraan nu 1 of 2 keer in de week, niet echt veel helaas. Maar ik merk wel dat het steeds beter gaat.
Op deze foto's rij ik voor de (wat zal het zijn?) 5e-7e keer ofzo?
Uraan is eigenlijk een springer dus ze is wat overbouwd, en dat zie je ook wel terug in het rijden. Ze loopt graag op de voorhand en het is moeilijk de moter er een beetje onder te krijgen. Hierdoor hebben we ook moeite met de contra, appuyeren en de keertwendingen.
de foto's staan niet op volgorde. Ze zijn van 6 mei, dus alweer een tijdje geleden. Maakt niet zo veel uit, wel?
nou, alvast bedankt voor het kijken! Laat je iets achter?