Het is een onwijs leergierige merrie en tot op heden verloopt het dus ook allemaal naar wens misschien wel iets té.
Elke keer als ik haar weer pak om een stukje te rijden lijkt het alsof ik op een ander paard zit in vergelijking met de vorige keer.
Ze bied het allemaal heel erg aan en hoewel dat erg fijn en verleidelijk is, zal ik haar misschien ietsies tegen zichzelf in bescherming moeten nemen voordat we strakjes een enorme terug val krijgen. Dat zou zonde zijn. Dus rustiger aandoen is wellicht geen gek idee.
Halverwege Juli krijgt ze sowieso volledige vakantie.
Vie is nog erg druk met het bitje. Ze kauwt er flink op los. Waardoor het soms lijkt alsof ik haar mond opensper. Dit is echter niet het geval, ik hou mijn handen netjes stil en er staat geen druk op. Wel is ze natuurlijk nog zoekende in dat opzicht. De galop is nog wat groot en vlug en vind ze nog lastig, dus ik help haar door mee te zitten. Verder zou ze meer lengte mogen pakken in plaats van naar beneden te duiken. Ze is al goed voorwaards en ook het terugkomen op zit doet ze ontzettend fijn. Mijn houding valt ook nog aan te sleutelen. mijn tenen en bekken zijn vaak mijn grootste probleem. Ook mag ik vaker rechtop blijven zitten.
Ik hoop wat tips te ontvangen

Dit zijn wij!

geen fotos van het stappen helaas.

Mag meer voorwaardsen ik moet rechtop blijven zitten

inzet de volte op

meezitten in galop

Hier duikte ze ipv dat ze de lengte pakt, wel mooi bergop

klein stukje in het veld

Dat was het!