Nieuwe foto's van Douwe.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kelly_Utah

Nieuwe foto's van Douwe.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 10:19

Jaja, ik heb weer nieuwe foto's van Douwe.
Hij is inmiddels 16 jaar geworden, dus heb ik hem pas lekker verwent.
Info over Douwe:

Naam: Douwe
Leeftijd: 16
Geslacht: Ruin
Ras: NRPS
Stokhoogte: 1,63
Niveau dressuur: F7 met mij.
Niveau springen: Z in het verleden.

Hij liep die les niet lekker, aangezien de hele les opgefokt was, en ik het een keer zonder thiedeman wilde proberen, maar dat ging zo dramatisch (en dat terwijl de thiedeman gewoon loshangt meestal) dat ik hem er om moest doen.

Ik zelf heb nog veel moeite om mn teugels op maat te houden, als ik ze dan op maat pak zijn de maximaal 1 minuut op maat en dan worden ze langzamerhand weer langer, dus als iemand dé tip heeft zodat ze neit uit mn hand glijden, zeg het maar want ik heb veel geprobeerd, en nee ik leg geen knopen in de teugels, denk dat het baasje dat niet wil :P

Foto 1, opzich wel een fijn drafje, waar ik op moet letten is dat ik ten eerste niet als een zoutzak ga zitten, en hij veel meer stelling naar binnen moet hebben...

Afbeelding

Foto 2, wat kijkt hij toch vrolijk :P

Afbeelding

Foto 3, Don't watch my face, ik weet niet wat ik aan het doen was....
En mán wat zit ik scheef...

Afbeelding

Foto 4, kijken of hij moest poepen :+

Afbeelding

Foto 5, Uitstappen, meet foto's van het rijden zijn onderweg...

Afbeelding

Foto 6, Kusje!

Afbeelding

J_L

Re: Nieuwe foto's van Douwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:41

er zitten alleen stap foto´s bij niet echt foto´s van het rijden, je mag wel letten dat je niet onderuit gaat zakken zoals je in een stoel doet maar rechte rug houd armen niet vast zet en meer ontspanning mag je wel hebben in je lijf, denk dat je een gaatje langer kunt rijden in je beugels !succ6 met rijden

flooooo

Re: Nieuwe foto's van Douwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:57

ik vind het niet echt duidelijke foto's waar je wat aan hebt of commentaar op kunt geven.
wel valt me op dat je continue achter een ander aan rijdt. misschien kun je in het vervolg wat meer je eigen ruimte opzoeken?
ook mag je houding wel wat verbeteren. probeer wat meer rechtop te zitten.
ene tip voor je teugels goed in de handen te houden is om teugels met blokjes te kopen. die glijden minder gauw uit je handen. probeer je duimen goed op je handen te zetten zodat je ze als het ware vast zet.
veel succes!

kelly_Utah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 20:08

maai_ke schreef:
ik vind het niet echt duidelijke foto's waar je wat aan hebt of commentaar op kunt geven.
wel valt me op dat je continue achter een ander aan rijdt. misschien kun je in het vervolg wat meer je eigen ruimte opzoeken?
ook mag je houding wel wat verbeteren. probeer wat meer rechtop te zitten.
ene tip voor je teugels goed in de handen te houden is om teugels met blokjes te kopen. die glijden minder gauw uit je handen. probeer je duimen goed op je handen te zetten zodat je ze als het ware vast zet.
veel succes!

Er is niet veel ruimte, dat is ook een van de redenen dat ik uit die les ga, hij is veels te vol en te hectisch, en daar kan ik niet fijn in rijden, heb ik eindelijk mijn eigen plekje, komt er weer n ander nét voor me door rijden.
@ de teugels, die heb ik al :P