We zijn nog met de basis bezig. Vooral het nageven vind ik lastig. Ze is nu erg sterk. Ik heb 2x in de week hulp, en gelukkig gaat het al een stukje beter. Een paar weken geleden vlogen we de bak nog door omdat ze veel schrok. Gelukkig doet ze dat nu niet meer. Ze loopt op sommige foto's wat te diep. Dat is ook de bedoeling. Ik heb haar eerst liever wat ronder lopen dan continu met d'r kop in de lucht. Normaal pak ik een stukje wijken mee, dat is ook de reden dat ik sporen draag. Dit keer ben ik er niet aan toe gekomen.
Eerst even een paar foto's van een paar jaar terug toen ze nog intensief gereden werd:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Foto's van zondag. Ik ben niet op het verkeerde been aan het lichtrijden. Voor de foto ben ik door gaan zitten. In de galop mag ik wat meer op m'n kont gaan zitten. Meer naar voren rijden, tenen naar binnen, en niet achterover hangen. Ik ben in een korte tijd wat aangekomen
& m'n conditie is ook een stuk slechter. Daar word ook aan gewerkt. 

)
. Op wedstrijd lette ik er gelukkig wel op, maar thuis kijk ik best vaak naar m'n paard.
. Nu ik haar wat ronder rijd gebeurd dat niet meer. 

en ik denk dat jullie, met wat meer ontspanning, het als combinatie ook zeker goed gaan doen!
. Heb het gisteren ook tijdens de les te horen gekregen dat ik m'n ellebogen aan m'n lichaam moet houden
. Is nog best lastig.
. Als het wat beter gaat maken we weer nieuwe foto's. Voorlopig longeer ik haar even wat meer. Hoop dat het rijden dan vanzelf wat makkelijker gaat.