Ik heb een verzorgpaard dat heel fit is, en redelijk oud.Ik doe eigenlijk alleen vrijheidsdressuur en gewoon dressuur omdat hij niet mag springen(kan hij wel heel erg goed) Ivm een vroegere blessure.Weten jullie iets wat ik nog meer kan doen voor de variatie? Bijv een spelletje voor mij en m'n verzorgpaard?Alsvast bedankt!Groetjes,Kim
hafjesliefde schreef:Dit staat verkeerd, TS als je de zoekfunctie gebruikt vind je hier veel topics overgeTEMdO sorry, maar:Wat moet je dan intypen?
longeren kan ook nog! of gewoon lekker een keer met een skippybal ofso spelen! zonder zadel hobbelen ofso! gebruik je fantasie hahaah
buitenritten mag niet alleen Ik heb wel 1 iemand maar die kan natuurlijk niet altijd mee :SLongeren deed ik eerst altijd, was ik vergeten Ga ik vanmiddag zeker doen!Hoe doe je een western trial aan de hand?
Over hetzelfde onderwerp loopt al een topic, zie; [YRT] Spelletjes met je pony.Verder kun je informatie over grondwerk en vrijheidsdressuur hier vinden.Hier plaats ik een slotje.