Dit is [***], een merrie van net 7 jaar oud en in mijn bezit sinds begin januari.
We hebben nogal wat aanleuningsproblemen gehad (en soms nog steeds) doordat
bij vorige eigena(a)r(en) nooit is opgemerkt dat [***] (waarschijnlijk met wisselen)
scheef is gaan kauwen waardoor alles scheef is gaan groeien (haken etc.) en ze
haar kiesjes en voortanden niet meer op elkaar kreeg. Een tandarts had ze nog nooit
gezien en op de 3 klinische en rontgenologische keuringen is het nooit iemand opgevallen.
Inmiddels is dit verholpen (in januari al, ik vond het zo gek dat ze opkrulde en de
hand niet accepteerde) en zijn we "aardig" op weg om ergens in de zomer ons L1 debuut
te maken.
Omdat ik nieuwsgierig was hoe ze op de hand zou reageren met een bitloos hoofdstel
heb ik deze van bokker window mogen lenen
Dit is de TWEEDE KEER OOIT dat we er mee gereden hebben (heb hem gisteren opgehaald) en ook heb ik sinds afgelopen
woensdag een eigen zadel (had eerst een leenzadel omdat ze nog erg onbespierd en schraal
was maar die lag niet helemaal lekker)
Ik moet zeggen dat ze het heel erg braaf doet en heel netjes reageert. Ze komt misschien afentoe
wat diep en maakt zich hier en daar wat lang maar loopt wel heerlijk ontspannen en ze laat mooi
los in de kaak.. haar neusje bungelt alle kanten uit en ze daalt mooi naar mijn hand... maar goed..
dat is MIJN gevoel.. ik ben allang blij dat ze nu eindelijk durft te halsstrekken en dat ze soms zelfs
ietsjes te zwaar wil worden in mn hand. Aangezien ze een paar maanden terug heel sneu hoog
in de krul bleef lopen.
Wat vinden jullie?
Dit keer van mij geen commentaar over mezelf.. dat laat ik aan jullie over
Heb speciaal voor julliehet filmpje zo duidelijk mogelijk ge-upload..
Ohja.. de wissel die we 1x springen is geen dagelijks training dingetje.. ze zit natuurlijk nog niet
genoeg op de achterhand om hem perfect te springen maar zo te zien mag ik ook niet echt klagen.
Op deze keer na (en af een toe een keertje als we van hand veranderen.. 1x in de paar weken)
springen we weleens een wisseltje.
Heb er een liedje ondergegooid.. maar ik heb hem zelf nog niet beluisterd
dus sorry als het eenbagger-nummer is

Tips zijn altijd welkom!
Want ik mis nog wat tempowisselingen, maar verder zou ik zeggen ga zo door!
Na 04:02 als ze langs loopt kun je dat goed zien 
helemaal top, ziet er netjes uit!

Maar goed.. het is een kaakgekruisd bitloos hoofdstel.. en ook