mijn paard en ik hebben een aantal (kleine
) problemen achter de rug. wat begon met niet doorstappen eindigde in omhoog komen, krakers tandartsen en nog wel meer. achteraf gebleken was er hier niets mee aan de hand. ik rij der nu paar keer in de week met een elastiek en rij nu alweer 2 maanden echt super geen problemen meer mee gehad..tot vorige zaterdag; toen ze in de les in ene in der ankers vloog.. ik dacht dat het misschien eenmalig was, had der zondag mee genomen op concours maar door ook constant. nou was het door al die problemen het eerste concours in 4 maanden dus ik schreef het zelf af op stres. maandag lekker in de wei gestaan de hele dag en toen gister toen ik erop reed begon ze weer..
ong. na 20-30 minuten rijden (soms ook eerder) gaat ze stilstaan, en dit ALTIJD vanuit stap.. zodra ik me stelling verwissel meer druk neem achterwaards ga e.d. gaat ze in de rem en krijg der niet vooruit. meerdere manieren geprobeert hele tijd halthouden en voorwaards stappen (geen probleem) juist extra achteruit (geen probleem) of een ronde in uitgestrekte draf en dan weer stappen. maar na een paar minuten doet ze het gewoon weer..
er is LICHAMELIJK niet mee aan de hand.. dit weet ik zeker alles is nagekeken en niets gevonden.
iemand een idee?