[OLD]Waldfee (Royal Diamond x Just Spectacular xx )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flynn

[OLD]Waldfee (Royal Diamond x Just Spectacular xx )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 13:57

Ons vorige en 1e topic:
[RT-HAW] [OLD]Waldfee, nieuwe aanwinst @ work

We zijn inmiddels een jaartje verder, en sinds augustus 2010 ben ik in de leer bij Peter Rinkes, en deze manier (klassieke rijkunst) past mij zeer goed. Geen laag diep en rond, gewoon een standaard dubbelgebroken bustrens erin, geen hulpteugels e.d. en vooral, van achter naar voren rijden.
Tijdens training gaat t geweldig, maar in de ring stop ik. Dus, ik moet mezelf eens een trap onder mn kont geven daarin.

We zijn nu sinds februari binnen 3 x gestart en 1 x buiten, en nu B met 4 winst. ( 180, 190, 175, 188, 188)
Deze matige prestaties zijn mijn eigen schuld, ik stress dan voor een concours en stop dan met rijden in de ring. Aan mn paard niks te wijten. Als ik iets fout doe is t mijn eigen stomme schuld, daar ga ik ook geen excuus voor verzinnen.

Zie hier enkele foto´s,

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer foto´s http://www.draversfoto.nl , fotowinkel, pesse 29 april dressuur ochtend laat.

J_L

Re: [OLD]Waldfee (Royal Diamond x Just Spectacular xx )

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:36

Let op je rechterhand die trek je naar je toe !
Hakken meer uitdrukken tenen naar binnen draaien
leuke combi succ6

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:39

Hakken meer uitdrukken? Dat is denk ik lichamelijk niet mogelijk.
Leuke combi. Jammer dat het springzadel je beenligging wat minder maakt. Je zit nl zo netjes verder.

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 14:46

Terugwerken met mn binnenhand neig ik op beide kanten te doen, (nu al minder, ik let er op) en ik móet rechtop blijven zitten... dan wordt mn beenligging ook beter denk ik, en over mn springzadel, ik ben zelf springruiter, en heb ook nog steeds geen fijn zittend dressuurzadel gevonden...

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:04

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.