Me vader was gisteren zo lief om even wat foto`s te maken van mij en Avrille tijdens het rijden.
Even een paspoortje van Avrille:
Naam: Avrille des Anges
Geslacht: een echte merrie
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: donkerbruin
Avrille is een hele sensibele merrie en ze staat door voor ook in training bij stal de Kok. Zodat ik kan leren daar mee om te gaan en er geen gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Momenteel trainen we ongeveer op B niveau en nemen af en toe als Avrille ontspannen is een pasje wijken en schouderbinnenwaarts mee. De nadruk in de lessen ligt vooral op het ontspannen zijn van avrille en als ze een keer flink aan de kletter gaat hoe ik dat het best op kan lossen. Ook werken we aan een constante aanleuning aan gezien ze zich daar nog wel eens uit wil drukken. Voor me zelf moet ik me handen meer dragen en dichter bij elkaar. Ook moet ik niet de hele tijd naar me knappe paardje kijken. Voor de rest mogen jullie oordelen.
Avrille word voordat ik er op ga altijd eerst even gereden zoadat de ergste spanning eruit is vandaar dat ze al bezweet is als ik begin
1. stappen, me benen mogen meer naar voren.

2. geen piano handje en rechtop zitten.

3.

4. handen naast elkaar houden.

5.

6.

7.

8.

9.

10. pasje wijken, niet gespannen worden.

11.

12. dit ziet er heel fijn uit

13.

14.

15. uitstappen

alvast bedankt

het lukt me niet om ze zichtbaar te krijgen, ze zijn te groot
Zo'n paard heb ik ook. Goud eerlijk, als jij ook eerlijk bent. Dan leer je het het snelste af!