Ik vond het wel weer tijd voor een nieuw topic ;p. Mika is mijn 17 jarige KWPN merrie. Voorheen heeft ze M1 gelopen, en ondertussen rijden wij samen L1+2 winstpunten. Ik rijd nu bijna weer 3 jaar op der, maar zijn nog niets zo lang geleden gestart. 19 Februari 2011 hadden we onze eerste wedstrijd. Dat was voor mij mijn eerste wedstrijd ooit ;p Ondertussen zijn we dus 7 wedstrijden verder. Ik moet zeggen dat het veel sneller is gegaan als ik ooit verwacht had. ;d Er zijn natuurlijk nog wel genoeg dingen waar aan gewerkt moeten worden. Ik moet wel even zeggen dat ik een beperking aan mijn rechterarm heb, ik rijd met lussenteugel. Alleen helaas zit deze lussenteugel niet helemaal lekker op maat, heb bij het bit een gaatje langer gemaakt zodat het ook weer scheelde maar nog steeds klopt de maat niet helemaal lekker. Dus laat waarschijnlijk er eentje op maat maken. Ik heb een dispensatiepas dus ik mag met deze teugel rijden. Zoals je op de foto's ziet houd ik me handen ook ongelijk, ik probeer me er op te concentreren maar het is gewoon heel moeilijk voor me omdat ik ook bepaalde bewegingen niet kan. Ook houd ik me rechterarm veel meer van me lichaam af, maar ik kan door mijn beperking mijn arm niet aan mijn lichaam houden.
Aandachtspunten:
- Tenen na binnen!!! Ik vind het zo vreselijk, het zijn echt kapstokken echt heel erg.. Ik schaam me er echt voor ;$
- Handen meer dragen
- Handen proberen gelijk te worden
- Actiever te houden in de stap.
Nou hier dan de foto's, ze zijn wel van 2 verschillende wedstrijden ;$
De laatste paar foto's (Van de andere wedstrijd) oogt ze meer gespannen, dat was ze ook zeer zeker. Ze was namelijk heel erg hengstig met deze wedstrijd, het was op eigen terrein en ze was gewoon niet te houden. Dus ze was ook zeer zeker gespannen. Toch hadden we 1 winstpunt, 2de proef heb ik helaas moeten afgroeten.

Samen met een vriendin (A)

De andere wedstrijd;

Middenstap, aandachtspunt!!

En als afsluiter een mooi koppie met der neusgaten grooot haha(A) Ik was toen even mijn jasje aan het aantrekken want was toen zo warm weer;p
Ik sta open voor kritiek, maar graag opbouwend. Tips zijn altijd welkom (A)