consul is een 9 jarige bwp ruin van 1,75.
ik heb dit paard nu zo 4 weekjes en ben sinsdien ook aan het rijden met hem voordat ik hem ging rijden heeft hij een half jaar niks gedaan en daarvoor heeft tie ook weinig gedaan wel zo nu en dan onder het zadel geweest.
de bedoeling is dat dit mijn nieuwe wedstrijd paard word ik mag gelijk z starten dus hou hem thuis tot hij klaar is voor het z ik heb er geen haast mee het is niet dat hij volgend jaar een z proef moet kunnen lopen.
ik weet zelf wel een hoop van de dingen die hij lastig vind en waarom hij dat vind maar zou het leuk vinden om ook jullie mening te horen hou het netjes dit paard is nooit gestart en loop nu pas sinds een paar weken weer echt onder het zadel alle tips en commentaar is welkom!
hier de foto's ze staan wel allemaal wat door elkaar.

hier hangt mijn rechter teugel los omdat hij liever naar rechts wilde kijken dus ik hield hem aan link en ik moet meer op me billen gaan zitten

drafje!

valt teveel op de voorhand

dit was het reactie zou leuk wezen
Gaat vast goed komen, jullie zijn n leuk stel!

verbinding is natuurlijk altijd goed, maar zeker in het begin kan het geen kwaad om hem op de linker teugel te rijden. Zo heb ik het in het begin ook met mijn paard gedaan, en steeds meer op 2 teugels gaan rijden, stukje bij beetje