[lijn]
Nikita en ik zijn al een tijdje aan het oefenen op het bitloos rijden. Sinds een paar maanden rijden we echt alleen nog maar bitloos, en het gaat dan ook steeds beter! De aanleuning komt er weer wat meer in en boven alles: het plezier in het rijden groeit met de dag! Zowel nikita, als ik genieten een stuk meer van het bitloos rijden dan van het rijden met bit.
Natuurlijk zijn er nog een hoop minpuntjes, maar deze zijn er altijd wel en natuurlijk wordt hier aan gewerkt!
Mijn houding is al stukke beter, maar nog steeds niet wat het zijn moet. Mijn handen zijn verschrikkelijk, daar ben ik me van bewust, en soms hang ik wat voorover of druk ik mijn hakken niet helemaal. Ook valt het misschien op dat ik strenger in mijn rechterhand ben, dan in mijn linkerhand. Dit komt omdat Nikita op rechts totaal geen stelling geeft, en haar nek vastzet. Wat hier de oorzaak van is, weet ik nog niet, want met bit doet ze dit wel gewoon. Ik ben hierop aan het oefenen door veel op rechts te rijden enz., en verbetering zit erin, maar het is nog lang niet zoals het hoort.
De foto's zijn van een dag dat we maar een half uurtje konden rijden, dus heel veel tijd om alles netjes in orde te krijgen was er niet.
Tips voor het rijden zijn van harte welkom!
[lijn]
Indraven

Proberen wat te verruimen

Fijn drafje

Dit is dus wat ik bedoel: beenwerk is wel aardig, alleen die stelling komt er gewoon niet in op rechts

Hier liep ze zooooo fijn! Helaas moesten we toen alweer stoppen

Het serieuze werk zit er weer op, dus eventjes lekker uitrazen!:D

Oh enneh, misschien leuk om te weten: Nikita is drachtig en verwacht op 22 april 2012 een veulentje!:D

Wat voor bitloos hoofdstel/ neusriem heb je?
) dus probeer ze wat te "dragen", dit mag je overdrijven, zo raakt zij ook sneller gewoon aan het bitloos!
. ik heb er dus GEEN verstand van en niet een beetje ahahha. bedankt dat je me verbeterd. weer wat geleerd! succes