Ciara voor het eerst op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_Spike

Ciara voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 19:30

Naam: Ciara
Geslacht: Merrie
Ras: Welsh Pony
Vader: Kooihuster Volkert
Te Koop

Hallo mensen :D :o

Ik loop bij Finca Linda (http://www.fincalinda.nl) en daar rij ik nual 5 jaar. Maar since 1 jaar rij ik een leuk ponytje voor de verkoop Foto's, :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze pony is nogsteeds Te koop en zoekt een leuk baasje :Y) :Y)

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:06

Volgens mij staat dit niet helemaal goed ;)
Is dit topic om de merrie te verkopen? Of wil je rij-technisch commentaar? (Daarvoor zijn de foto's ook niet erg geschikt).

Edit; Ik meld het wel even.

Roos_Spike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 20:25

Dit topic is Horses @ Work :) En ik heb rijfoto's dus dat hoort hier thuis En ik vermeld bij dit topic dat de Eventueel te koop is :) En dus niet om de pony te verkopen.

Iris_10 schreef:
Volgens mij staat dit niet helemaal goed ;)
Is dit topic om de merrie te verkopen? Of wil je rij-technisch commentaar? (Daarvoor zijn de foto's ook niet erg geschikt).

Edit; Ik meld het wel even.

Leo

Re: Ciara voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 20:30

Dit topic voldoet niet aan de regels van HAW: lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarbij moeten minimaal 5 foto's geplaatst worden waar rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden. Standfoto's vallen daar niet onder. Ook is het niet de bedoeling melding te maken dat het paard te koop staat. Dat deel moet dus uit de openingspost weggehaald worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is. er moeten minimaal 5 foto's zijn waar rijtechnisch commentaar op gegeven kan worden.