Nagrim @ Wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies1996

Nagrim @ Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 21:36

Heehee!

De foto's zijn van ons wedstrijddebuut, dit is voor mij 3 wedstrijden geleden, maar was toch wel eens benieuwd wat jullie er van vonden.

Na heel veel pech met eigen pony's gehad te hebben wilde ik stoppen met paardrijden, omdat ik angst voor paardrijden had gekregen. Nu rijd ik op Nagrim, sinds een half jaartje ongeveer. Het was onze bedoeling om eerst vertrouwen op te bouwen en dan als het me leuk leek een wedstrijd te gaan starten. Dit is enorm snel gegaan en toen mijn eigen pony eindelijk verkocht was mochten we dan toch gaan starten.

Voor de eerste keer is het verrassend goed gegaan, hij is heel braaf geweest en heeft geen pas verkeerd gezet. Ik was 1e met 218 en 4e met 184 punten. Toen moest ik voor het Raboplan nog een keer rijden. Het was een geslaagde dag en was enorm trots op men witte toppertje :D

Ik heb zelf nooit wedstrijden gereden en Nagrim heeft al veel ervaring, dus een goede leerpony voor me.
Nagrim,
12 jaar,
Volbloed Arabiertje.

Ik ben benieuwd wat mensen hiervan vinden, maar hou het comentaar netjes en opbouwend.
ik kijk op alle foto's niet erg vrolijk, maar was enorm zenuwachtig.
Foto's staan niet op volgorde!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding

Bedankt voor het kijken!

Anoniem

Re: Nagrim @ Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 05:24

Heel mooi paard.

Puntjes die me opvallen: eigenlijk direct valt je binnenhand op, die is echt te streng. Stelling vraag je met je binnenbeen, niet met je hand, probeer echt meer van binnenbeen naar buitenteugel te rijden.
Verder vind ik het jammer dat je paard achter de loodlijn loopt, heeft met je binnenhand te maken hoor, het maakt het beeld wat opgekropt, naar mijn gevoel. Neusje mag op de loodlijn, iets ervoor, maar liever niet erachter, dat gaat meestal ten koste van rug- en achterhandgebruik.
Nette punten heb je gereden!

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 06:09

Leuk beestje :)
Aan die halshouding erger ik me niet zo, beter dan zo'n sterrekijker. Het is maar B, dit los je vanzelf op :)
Ik vind wel dat je wat gespannen zit, maar dat zal wel door de wedstrijdspanning komen.
Mooie punten, succes ermee, staat er al een nieuwe wedstrijd gepland?

Marlies1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 06:53

Hyposjuhhh schreef:
Ik vind wel dat je wat gespannen zit, maar dat zal wel door de wedstrijdspanning komen.
Mooie punten, succes ermee, staat er al een nieuwe wedstrijd gepland?

Ik was echt enorm zenuwachtig, de meeste foto's zijn van de 3e proef, dat was voor het Raboplan. We kregen om tien over 1 te horen dat we om half 2 moesten rijden, en Nagrim stond weer heerlijk op de trailer, dus we moesten echt enorm stressen. Daar wordt ik nog zenuwachtiger van, dus daar zal het wel van kunnen komen.

Heb nu twee wedstrijden hierna gehad,
-Loenen (selectie) 2x 1e met 199 en 201
-Hengelo 1e met 201 en 2e met 194

nu in de planning nog wel veel staan, maar pas eerste weer 19 juni - Empe (selectie)

Dankje voor de leuke reacties!

debbbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:20

ziet er netjes uit
ik kan het niet heel goed zien op de foto's maar
moet je been misschien iets naar achter?
je been moet in 1 lijn zijn met je rug en hoofd

Marlies1996

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 16:25

@ debbbie, jaa ik weet wat je bedoelt, daar ben ik voor mezelf wel een beetje mee bezig, maar soms vergeet ik dat heel evenn :o hahah

debbbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:27

haha ja heb ik ook hoor
is lastig maar komt vanzelf wel