De foto's zijn van ons wedstrijddebuut, dit is voor mij 3 wedstrijden geleden, maar was toch wel eens benieuwd wat jullie er van vonden.
Na heel veel pech met eigen pony's gehad te hebben wilde ik stoppen met paardrijden, omdat ik angst voor paardrijden had gekregen. Nu rijd ik op Nagrim, sinds een half jaartje ongeveer. Het was onze bedoeling om eerst vertrouwen op te bouwen en dan als het me leuk leek een wedstrijd te gaan starten. Dit is enorm snel gegaan en toen mijn eigen pony eindelijk verkocht was mochten we dan toch gaan starten.
Voor de eerste keer is het verrassend goed gegaan, hij is heel braaf geweest en heeft geen pas verkeerd gezet. Ik was 1e met 218 en 4e met 184 punten. Toen moest ik voor het Raboplan nog een keer rijden. Het was een geslaagde dag en was enorm trots op men witte toppertje
Ik heb zelf nooit wedstrijden gereden en Nagrim heeft al veel ervaring, dus een goede leerpony voor me.
Nagrim,
12 jaar,
Volbloed Arabiertje.
Ik ben benieuwd wat mensen hiervan vinden, maar hou het comentaar netjes en opbouwend.
ik kijk op alle foto's niet erg vrolijk, maar was enorm zenuwachtig.
Foto's staan niet op volgorde!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Bedankt voor het kijken!

hahah