Zaterdag heeft mn vader wat leuke plaatjes van Saphir geschoten en die wilde ik jullie niet onthouden.
Ik rijd nu sinds ong. 3/4 weken serieus met Saphirtje. Vroeger af en toe wel eens wat op rondgehobbeld (zoals op deze foto
ziet er toch niet uit...?http://tinypic.com/r/2nrcvm8/7 ) maar nu pas echt aan het werk.Saphir is een 11jarige merrie van Democraat (mv. Vasco)
De afgelopen paar jaar is er eigenlijk niet zo heel veel mee gedaan.
Ze is van zichzelf al wat stevig gebouwd, maar omdat ze de afgelopen 1,5 week in een ander land heeft gestaan is het nu helemaal een tientonner... We zijn er hard mee bezig om het er vanaf te werken.
Onze verbeterpuntjes:
- Ontspanning, soms zit er nog teveel druk in het rijden
- Mn eigen houding, rechtop zitten, ellebogen aansluiten, pianohandjes
- Saphir knabbelt nogal fanatiek op haar bitje, daardoor heeft ze soms ook haar mond een beetje open. Oplossing gezocht...
- Ze heeft soms nog wat de neiging om op de voorhand te gaan lopen en zich op te krullen, meer voor/op de ll rijden dus!
Er zijn vast genoeg dingen aan te merken op het rijden, maar wees niet te streng, we zijn pas sinds 3/4 weken een serieuze combinatie

Losstappen, teveel mn benen opgetrokken.

Beetje buitenstelling vragen.

Rustig drafje, zadel lijkt wat naar voren geschoven, maar dit komt ook omdat ze zo'n enorme vetklep
is op dit moment.
Je houding Sara

Al ietsje meer opgepakt

Overgang terug, te ver over de ll, maar meer even om te laten zien hoe ongelofelijk dik ze is.

Edit: nog een foto toegevoegt

Galopje, wat te onstuimig, en te ver over de ll

Hier willen we meer naar toe
nog wel wat te gespannen en het zou wat soepeler mogen
Wat vinden jullie van deze knappe dame?
)
je moet eens proberen om met je handen met de onderkant naar boven te rijden , als je snapt wat ik bedoel... het is niet leuk , maar het helpte wel bij mij! 
?