Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. L gaat zeker lukken.
(zoals nu achter pc))
.
.
De grote keertwending is zo op het eerste oog genoeg op de achterhand. Ze loopt braaf en constant in de aanleuning, wijken is meer dan voldoende en middendraf gaat nog wat te hard naar mijn idee? Maar bodemwinst is wel voldoende, als je er op wedstrijd ook zo netjes op zit zal het zeker goed komen! 
Ben al blij dat ze niet meer zo op de voorhand gaat
Ik heb haar geleerd om buiging/stelling te geven

. Heb wel een beetje jouw verhaal gevolgd met Zyalda en vind jullie een hele mooie combie. Denk dat Zyalda niet beter terrecht had kunnen komen. Veel succes met de wedstrijden, gaat zeker goedkomen

Talitha15 schreef:Ik heb het gevoel dat het kantelen zou kunnen komen, omdat je iets meer kontakt hebt met de binnenteugel als met de buitenteugel. Dit kun je zelf makkelijk controleren door af en toe de binnenhand een stuk toe te staan op de volte bijvoorbeeld. Het klinkt niet logisch, maar vaak is dat wel het probleem met kantelen. Ook al heb je het gevoel dat ze dan juist andersom zou moeten kantelen, vaak komt het door het ontbreken van de begrenzing aan de buitenhadn of omdat je teveel kontakt hebt op je binnenteugel. Maar het blijft moelijk om het zo op een filmpje en foto's vast te stellen. Het rijden ziet er overigens wel mooi ontspannen en vriendelijk uit. Lekker doortrainen!!! Leuke combi zijn jullie.
had het al eens aangegeven, maar ik rijd haar nu even zo omdat