Jij knikt je polsen nog meer weg dan ik (fotos)

Lastig te beoordelen verder je filmpje.
(pas op he met dat "zaag-beeld...")
Wat ik wel zie is dat je je in de rechtergalop naar links laat gooien.. Ennem.. je binnenhand
even opzij zetten prima.. maar je wil dat hij stelling geeft terwijl je je (binnen)schouder naar voren
drukt (rechts) (en dat doe je vrij continu overigens.. je maakt jezelf scheef op rechts) waardoor
hij niet lekker door kan buigen (jouw lichaam gaat naar links... dus de enige stelling die hij MAKKELIJK
kan geven is dan ook contra..)
Ook zie ik je linksom bij 0:53 achter zijn gang aan lichtrijden(foei!) waardoor je hem eigenlijk meer
tegenwerkt dan met hem mee werkt. (dacht eerst dat je op het verkeerde been zat zo erg viel het mij op)
Als hij zo "rennerig" is (ik weet dat je hem gewoon actief wil rijden) kun je toch beter even een gang terug
door meer te gaan oefenen dat hij op je zit terug komt en blijft lopen..
Afentoe ga je in galop wat plat door de bocht.. (jullie allebei) probeer het wat meer af te werken..
Verder ziet het er best netjes uit voor het L.. alleen jammer dat we vooral draf en galop zien, een klein
stukje volte her en der en een keer "in een traantje" bij C van hand veranderen (waar hij echt heel
hard door je ophoudingen heen liep zeg)

Die van mij moet met wat meer porriemorrie.. maar die van jou moet echt wat meer rust in zn donder krijgen!
Leuk paard trouwens!
Edit: Ohja.. pas op dat hij niet gaat duiken aan de voorkant.. hij lijkt lekker na te geven maar hij drukt
doordat hij stiekem zn hals omlaag doet toch zn kaak vast