Nimroy (v. Democraat) Jeugdcup '11

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MnPoepiie

Nimroy (v. Democraat) Jeugdcup '11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 12:52

21/5 was het Jeugdcup selectie in Bilzen, waar ik ging meedoen met Nimroy (alias Talent) in de L7. Met enige twijfels had ik voor hem gekozen en niet voor mijn ander paard! Waarom? Omdat Nimroy nog al nerveus kan zijn en omdat de andere veel rustiger is en veel beter loopt maar niet stabiel is ;) En het was natuurlijk Nimroy zijn verjaardag die dag, das ook wel speciaal...

Ik moest pas tegen 14u36 rijden dus genoeg tijd om hem klaar te maken! We vertrokken tegen 11u30, goed optijd. Eens daar aangekomen, bleek hij heel rustig te zijn. Ook het inrijden verliep heel vlot, niet nerveus geworden! Verstand komt met de jaren zeker ?! :d
In zijn proef liep hij lekker onder mij. Jammer van de foutjes: keertwending had ik een 5 omdat ie vanachter 2x bleef staan; de middendraf begint (eindelijk) te beteren maar kan nog veel beter, we zijn aant oefene e; en ja als ik in contragalop moest rijde, is hij eruit gevallen en daar had ik een 3 op!!

Jammer want had heel veel 7'en en 8'en, en had in totaal 213 op 310 (68.71%), de eerste had 217 op 310! Ik was 2e van de 11 en had ik die fouten niet gehad dan was ik gewonnen. Maarja dit resultaat had ik helemaal niet verwacht, ik was al heel blij dat hij zich voorbeeldig gedragen had!!!

Hier wat foto's en filmpje!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:59

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Ook heb je je topic 3 keer geopend. Het is de bedoeling dat je je topic maar op 1 plaats op Bokt zet.