Patrice een M2 pony en ik een B ruiter. In mijn gedachten kon ik erg veel leren van een M2 pony, maar helaas viel dat koud op mn dak
. Patrice was een erg onzekere pony wat toch behoorlijk te maken heeft gehad met haar verleden voor mij. Elk geluidje was reden om met 300km per uur de bak door te rennen, elke beweging langs de bak was reden om haar hoofd zo hoog de lucht in te gooien dat ik bang was dat we zouden opstijgen
, maar wat het trieste was dat ze totaal NIET kon ontspannen! Rug wegdrukken, hoog aan de teugel lopen en erg opgekropt........ iets wat haar zo is 'aangeleerd'.Ik kon gewoon niet met haar overweg! Advertentie voor op marktplaats was uitgetypt alleen de foto's er nog bij zoeken en plaatsen! Jeetje wat heb ik gehuild zeg,,,,,,,,,,,,, waarom lukte het me niet met haar! Wat kon ik nog voor haar doen..... De tijd heeft het me geleerd GEDULD!!! En een superduper goede instructrice! Inmiddels rijden Patrice en ik L2 en staan we sinds een klein maandje op een nieuwe stal!
Op deze stal wordt ze veel meer bloodgesteld aan 'enge' dingen als vliegtuigen op aanraakafstand ( hels kabaal dus ) tractoren, veel auto's en weinig mensen! MET RESULTAAT!!!
Een heel verhaal sorry daarvoor dus hier komen de foto's, ik heb heel veel dingen wat verbeterd moet worden maar wil graag jullie mening weten dus zet ik het hier niet neer
wat ik wel hier neer wil zettenOP ELKE FOTO KIJK IK NAAR BENEDEN
HEEL CONFRONTEREND ZO maarja ze is ook zo knap
uiteraard heb ik ook gestapt EN op de andere hand gereden maar bijna alle foto's zijn op dezelfde hand genomen.1

2

3 mn handen mogen wel een heel stuk lager

4

5

6 meer lengte in de hals geven bij het verruimen

7

Brand maar los............... maar hou het wel netjes
Maar dit zei je zelf ook al