beter rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Candeletta

beter rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 11:56

Hoi,
ik zou heel graag opbouwende kritiek op mijn rijden willen krijgen.:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hopenlijk kunnen jullie me tips geven.!!

Iriz712

Re: beter rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 12:07

Ziet er leuk uit hoor!
Welk niveau wedstrijd rijd je daar?
Als ik toch nog tips moest geven, probeer je handen gesloten, rechtop te houden en je hakken wat omlaag drukken. Succes!

Candeletta

Re: beter rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 12:12

thnx, met de bovenste rij ik nog geen wedstrijden, is net zadelmak.. met de middelste rij ik daar B, maar inmiddels al M1.. en met de 4de rij ik B, maar ze doet het zo goed dat ik 1 x 2de en 4 x 1ste met dr ben geworden, en dat in 5 wedstrijdjes!!!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 13:52

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.