Mijn topper met zn nieuwe setje @ work!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romy_Amor

Mijn topper met zn nieuwe setje @ work!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 16:15

Amor Rijden !! <3

Hallo,

Na een hele lange tijd geen foto's meer te hebben geplaatst ging een vriendin van me
vandaag eventjes rijden. Ik heb een nieuw setje van haar gekregen en die gingen we
natuurlijk even proberen!! Ze had al een half jaar niet meer gereden dus vond het nog
hardstikke goed gaan aangezien mijn pony niet de makkelijkste is.
(commentaar op de kleding die ze aanheeft en zonder cap heb ik liever niet, dat is haar
keuze)

Naam pony: Amor
Leeftijd: 5 jaar
Niveau: L2
Ras: Andalusier? x Arabier?

DE FOTO'S !!

Mijn knappert op de wei.
Afbeelding

Voor het opstappen nog even een foto'tje maken van zn setje :P!
Afbeelding

Is ie niet mooi?
Afbeelding

Net opgestapt.
Afbeelding

Draf.
Afbeelding

Wel beetje diep maarja.
Afbeelding

En uitstappen.
Afbeelding

Nog even buiten uitstappen.
Afbeelding

Commentaar en tips mag natuurlijk!!
Die zal ik even doorgeven aan mn vriendin dan.

Groetjes !! *D

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:23

Wat een leuke pony!
Je setje staat hem ook erg goed. Alleen vraag ik me af of je dekje niet iets te groot voor hem is.
Over het rijden zelf valt niet zo heel veel te zeggen, hij loopt wel met een valse 'knik' in zijn kaak. Dus ik zou hem lekker wat meer voorwaarts-neerwaarts rijden dan gaat hij uit zich zelf fijner lopen.
En mag ik je a.u.b. de tip geven om met schoenen met een hak te rijden?? Of gewoon laarzen? Je kan met deze schoenen zo makkelijk door de beugels schieten.
Maar verder een leuke pony, lijkt me ook erg braaf :)

UMayDream

Re: Mijn topper met zn nieuwe setje @ work!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:26

Leuke pony, leuk setje :)
Ik meende ook te zien dat ie met een valse 'knik' loopt ja..

pipi94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:26

Wat een super leuk setje!
ook echt een super mooie pony!
aan de hand van 2 foto's is rijtechnisch commentaar geven een beetje moeilijk,
ze lijkt een beetje in de krul te worden getrokken('excuse me if I'm wrong :o ) maar dat is dus moeilijk te beoordelen vanaf deze foto's!
zoveel mogelijk overgangen proberen te rijden, en van achter naar voren, niet teveel met de voorhand bezig zijn ;)

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 16:27

Story schreef:
Wat een leuke pony!
Je setje staat hem ook erg goed. Alleen vraag ik me af of je dekje niet iets te groot voor hem is.
Over het rijden zelf valt niet zo heel veel te zeggen, hij loopt wel met een valse 'knik' in zijn kaak. Dus ik zou hem lekker wat meer voorwaarts-neerwaarts rijden dan gaat hij uit zich zelf fijner lopen.
En mag ik je a.u.b. de tip geven om met schoenen met een hak te rijden?? Of gewoon laarzen? Je kan met deze schoenen zo makkelijk door de beugels schieten.
Maar verder een leuke pony, lijkt me ook erg braaf :)

haha ja over dat dekje kan wel kloppen!! haha :p
hij heeft n heeel kort ruggetje maar toch een vrij groot zadel (anders pas ik er met mijn kont niet in haha)
Ik moet wel een wat groter dekje nemen, anders passen ze niet onder het zadel xD !

bedankt voor je reactie :)

En hij is zeker braaf.

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 16:29

pipi94 schreef:
Wat een super leuk setje!
ook echt een super mooie pony!
aan de hand van 2 foto's is rijtechnisch commentaar geven een beetje moeilijk,
ze lijkt een beetje in de krul te worden getrokken('excuse me if I'm wrong :o ) maar dat is dus moeilijk te beoordelen vanaf deze foto's!
zoveel mogelijk overgangen proberen te rijden, en van achter naar voren, niet teveel met de voorhand bezig zijn ;)

in de krul getrokken dat is zeker niet zo, want je hoeft niet te trekken bij hem.
Bij andere is ie snel geneigd om het 'makkelijkste' te kiezen en dat is de valse krul.
En vooral als ze hem niet van achter naar voren rijden.

Maar dankjewel! :D

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:30

Story schreef:

Ik denk niet dat het dekje te groot is, maar het ligt naar mijn idee wel te ver naar voren. Leuk setje wel :)

Romy_Amor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 16:31

leonie1988 schreef:
Story schreef:

Ik denk niet dat het dekje te groot is, maar het ligt naar mijn idee wel te ver naar voren. Leuk setje wel :)

ja dat klopt wel inderdaad nou je dat zegt dat ie te ver naar voren ligt ja.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:32

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Tevens is het op HAW de bedoeling dat je minstens 5 beoordeelbare foto's plaatst. Dus 5 rijfoto's of een filmpje. Jij hebt maar 2 rijfoto's geplaatst. Je kunt mij ook een pm sturen met de vraag of je topic naar RIJ-ITP verplaatst mag worden

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.