mijn verzorgpony en ik

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liefskimmm

mijn verzorgpony en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 19:29

hee allemaal!
dit zijn ik en mijn verzorgpony!
ik heb een foto van januari 2011 en nu, ik heb na januari lessen gehad en ben wel vooruit gegaan met dr! ik zou alleen graag nog wat meer willen leren ook qua mijn houding dus als jullie nog een handige tip hebben graag!:D dit is de foto van nu
Afbeelding
ik weet dat ik op de foto wat meer naar voren zit maar dit was de eerste keer dat ik met dit zadel reed en moet nog even wennen:P
deze is van januari 2011
Afbeelding
alvast bedankt!!:D
groetjes kim

HannahFrouk

Re: mijn verzorgpony en ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:39

Ik denk dat je meer foto's moet plaatsen hoor, anders wordt je topic gesloten.
(staat in de regels)

Misschien kun je dat nog even doen?

radiostar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:42

Waarom de hulpteugel op de tweede foto en op de eerste foto niet?

Elleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:44

Jij kijkt veel richting de grond goed naar voren blijfen kijken en handen boven de manenkam :D

alesha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:46

Citaat:
Waarom de hulpteugel op de tweede foto en op de eerste foto niet?

Ik denk omdat het op de eerste foto er niet meer uitziet alsof het paardje de hulpteugel heel erg nodig heeft..

Ts,

Probeer meer naar voren te kijken, en probeer je voeten naar rechtuit te steken, nu heb je kapstokjes. (Dit kan je oefenen door een riempje aan de beugel en de singel te maken, en dat steeds strakker te doen.)

Verder vind ik het goed dat je les hebt genomen en heb je een leuk paardje onder je kont!

liefskimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 19:53

okee zal meer foto's plaatsen! het is mijn eerste dag op bokt dus weet nog niet precies hoe t allemaal werkt;)
de 2e foto is een hele tijd geleden voordat ik les heb gehad ik moest toen nog wel daarmee rijden want anders liep ze de hele tijd hoog en onder me uit maar sinds ik les heb gehad heb ik erg veel geleerd en nu lukt het ook zonder!:D
en bedankt voor de tips van naar voren kijken en voeten niet als kapstokjes daar probeer ik al aan te werken vooral dat naar voren kijken blijft een groot probleem ik vind mn pony's hoofdje gewoon te leuk hahaxD gelukkig word ik daar sinds ik privéles krijg veel op gewezen! ik rij nu ongeveer 1.5 jaar trouwens en die 2e foto was denk de 3e keer dat ik op haar zat vandaag dat ik in zo'n korte tijd best veel vooruit ben gegaan:P wist toen gewoon nog niet hoe ik met dr om moest gaan ze is namelijk wel heel erg anders dan een manegepony:P

liefskimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 19:57

@ hannafrouk waar staat dat dan? ik zag juist staan dat je het bij 2 foto's moet houden ongeveer...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:12

Citaat:
Op alle fotofora mogen maximaal 15 afbeeldingen per topic geplaatst worden, voor HAW geldt een minimum van 5 foto's of een kwalitatief goed filmpje van minimaal 20 seconden.

De 2 foto's is voor andere fora. Kijk ook eens naar de andere regels voor HAW, je dient ook goede achtergrond informatie weer te geven.
Hier kan je daar meer over lezen http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:FAQ_HAW#Ho ... _dat_nodig
Hoe je een goede HAW openingspost kan schrijven.

Op de 1e foto ziet het er meer ontspannen uit, maar de pony loopt veel te ver achter de loodlijn.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:30

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.