Nou vandaag was er weer eens een Clubwedstrijd

Jaa dat was erg leuk en erg handig want dan kon ik meteen een x oefenen voor de L1
Dus nou smorgens om 11.00 moest ik starten en ik vond zelf dat ik een erg fijne proef had gereden op 1 foutje na
Ik moet bij A arbeidsdraf en ik verstond H dus jah wask een beetje aan het rondtuffen daar hahah mjaa
Toen naar de jury gegaan en die zei van:
Jaa dit was een zeer nette proef, je hebt je pony erg mooi in de aanleuning, je houdt je handen mooi stil, en hebt goed contact met z'n mond.
hhah ikke helemaal blij en ja zegt ie :
Voor de halve volten hier (E-X halve volte halve baan, G-M )heb je een 8
en ik punt echt niet hoog, zo zou ik ook punten op een selectie wedstrijd maar je zit toch dik aan de 2 winstpunten.
hahah ikke Helemaal blij
dus ik zeg zo van : Dus ik kan wel met echte wedstrijden naar de L???Oohhh zegt Hij, en ik zie je graag terug in de M!!
Waahaaa
ikke huh
wat zegt ie nou?? haha maargoed helemaal blij dus 
Maar hier een paar fotows
Smiddags gingen we springen en het gaat de laatste tijd helemaal niet meer goed doordat ik toen samen met pasha ben gevallen heb ik nou Heel veel angst
en dat uit zich dan heel erg in emotie bij mij
Maargoed ik probeerde het toch maar en bij de eerste mange, we mochten 2 x ging het redelijk goed, 2 weigeringen op hindernis 2 maar natijd ging pasha ook zo door ( wel heel slordig maar daar gaat het niet om )
Maar de 2e x ging hij weer staan op hindernis 2 en ik raakte zo helemaal in paniek, en op alle hindernissen daarna ging ie zon beetje staan en ikke maar snikken ondertussen
( Schaam me verrot nu
mjaa kan ik ook niks aan doen ) en toen heb ik nog een paar hindernissen gesprongen en ben toen gestopt
hier wat fotows, maar m'n moeder was telkens te laat met
Hier gallopeer ik nog vrolijk rond
En daar begon de elende
Maar het lukt
Toen na heeel lang wachten op allen die nog moesten springen begon eindelijk de Parade met Prijsuitrijking
en begint het net kei hard te regenen Hebben wij weer
Allemaal netjes opstellen Njaaa netjus
en Groeten op het Wilhelmus
De prijzen werden uitgereikt
en ik was......
1e met 171 punten 
En natuurlijk dan de ere ronde met muziek
* sssjjoeff *Aftreden, hoezo nu opgefokt
En nog even een x mooi op de fotow
Nou dat was het weer, dus ik begin nu met goede moet aan de echte wedstrijden in de L1
Groetjes Laura

wat is ze toch mooi! gefeliciteerd met je 1e plaats!!