Heel lang geleden heb ik voor het laatst een topic geplaatst van mij en Mien en ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe. En ik heb haar nu net een jaar! Wegens wat omstandigheden hebben we er in totaal 3,5 maand uitgelegen. Ze kreeg namelijk in oktober zandkoliek, wat zo ernstig was dat ze naar de dierenkliniek moest ter observatie. Als het slechter ging zou ze geopereerd moeten worden, maar dat is uiteindelijk
niet gebeurd. Nou dit heeft 3 weken in totaal geduurd voordat ze weer echt opgeknapt was. Toen kon ik weer net 1 weekje aan de gang,
was mevrouw met haar been in de draad blijven hangen met haar achterbeen. Dit duurde ook weer een maand. Nog een keer zandkoliek daarna, daarna had ik weer iets. Dus telkens tussendoor kon ik twee keer rijden en dan was er weer iets. Maar gelukkig ben ik nu weer een tijdje lekker aan het rijden en heb ik nu ook weer les. Voordat ze zandkoliek kreeg ging rijden echt heel lekker, en in de maanden is alles natuurlijk wel verminderd, maar we komen wel weer in de buurt bij hoe het toen was gelukkig!
Mien en ik zijn wel b-waardig denk ik. Ik heb nog nooit wedstrijden gereden en zij heeft L2 gelopen en was M klaar.
Ik word volgende maand 18 en hoop dan mijn rijbewijs te halen en ook mijn trailerrijbewijs want ik wil heel graag starten volgend jaar!
Mijn ouders wilden niet rijden, dus moet ik het maar zelf doen. Dus we werken er naar toe om begin 2012 te gaan starten.
De laatste tijd is Mien een beetje vervelend haha. Voordat die 3,5 maand was ze echt het braafste paard ooit. Geen stap verkeerd heeft ze gezet. Maar nu is ze volgens mij aan het uitproberen of iets dergelijks. Ze ziet allerlei bakkabouters namelijk die er niet zijn. Wij hebben naast onze bak een beukenheg staan en die ritselde een tijdje terug altijd. Bijvoorbeeld met harde wind of beestjes die erin zaten. Dus dat vond ze wel een goed excuus om van te schrikken. Ondertussen zitten er weer blaadjes aan, maar nu vindt ze hem nog steeds eng. Wat ze dan doet is dat ze er echt niet langs wilt. Op de korte zijde voor die heg gaat ze dan op de rem en draait ze zich om. Erg vervelend. Hierdoor komen we niet echt aan rijden toe soms, maar het gaat nu wel een stuk beter.
Zo nu heb ik wel weer genoeg gekletst! De foto's zijn gemaakt in de wei. Daar is ze wel lief namelijk haha.
Commentaar laat ik aan jullie over!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. poging tot wijken

10.

11.

12. en mijn vriendje er nog op:D

Zo dat was het dan! Ik ben benieuwd naar jullie commentaar!
!
.
! In de B komt het zeker goed
?! Haha