Ik wou jullie graag een paar fotos en filmpjes laten zien van afgelopen zaterdag, wanneer ik samen met men lieftallige vosse merrie aan het rijden was. Ulysse is absoluut geen gemakkelijk paard, jaagt zich voor het minste op en is dan juist een bommetje, en dan lukt het rijden van geen kanten meer.. Rustig blijven is de enige oplossing maar dit is absoluut niet makkelijk bij haar. Sinds een paar maand, begint ze precies als maar meer en meer te snappen waar ik heen wil. Ontspannen rijden en op wedstrijd gaan. Volgende zaterdag heb ik wedstrijd, namelijk de selectie van de jeugdcup dressuur. Hier heb ik vorig jaar met haar ook mee gedaan maar daar herinner ik me liever niet op terug
Ze was super stressy... Daarmee hoop ik dat ze dit jaar het wat beter gaat doen. Waarom deze post? Omdat ik graag zou willen weten wat jullie er van vinden en wat eventueel nog beter moet tegen zaterdag. En of jullie eventuele tips hebben wat ik tegen die spanning kan doen? ik ben van zin om zaterdag gewoon 15min in te rijden, gewoon even stap en draf en dan men proef rijden. Want na de galop begint ze juist heet te worden... Ik rijd de E5 en A7 proef mee. Ik wil héél graag met haar in Mechelen kunnen gaan rijden, net zoals ik vorig jaar met Diana dit heb kunnen verwezenlijken. Maar weet ook dat dit met Ulysse niet zal lukken, maar ik wil ervoor gaan en ervoor proberen..
Ulysse is dus een vosse merrie van 14jaar. Eentje met pittig karakter, maar ik zie ze doodgraag.
Ik rijd ondertussen al 7 jaar, en volgende zaterdag, de dag van de wedstrijd, ben ik al 5jaar lang de trotse eigenaar van Ulysse..

Genoeg gekletst, hier de foto's ;

' fotos staan niet in volgorde
'Hier het filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=HWl7iVW_Qcg
Graag commentaar en tips, maar blijf alstublief redelijk.

Foto's)
& Dankuuu ;D