hier een HAW-topic van Doortje en mij, het zijn zo goed als alleen maar filmpjes

Ik begon met springen zo'n 1,5 jaar geleden, samen met Doortje. Zij kon toen nog helemaal niks, behalve rennend over een balk die op de grond lag.
In deze 1,5 jaar zijn wij onwijs vooruit gegaan, en dat is denk ik ook wel te zien.
Ze rent niet meer heel erg, ze komt hoger, beter conditie. We hebben al samen 1.05m gesprongen, dit was eenmalig, we springen in de les niet zo hoog.
Ik heb jammer genoeg geen filmpjes van begin 2010, dus dat is wel super jammer.
De afgelopen 2 weken was ze verkouden, vrijdag ging het een stuk beter.
Hierbij de filmpjes:
begin november 2010.
1. rond de 60cm
2. rond de 80cm, ging wat minder
3. rond de 80cm, ging helemaal slecht
eind november 2010
4. rond de 50cm, was losspringen. Ik ben met het gele dekje, en donkere vos, filmpje kan gestopt worden op 31 seconden.
op het eind gaat die andere pony aan de ren, vandaar het gekke eind.
5. rond de 60/70cm.
6. rond de 80/90cm.
Midden januari 2011
7. rond de 80cm. het ging niet helemaal goed, ik had geen lekker ritme, ook de 2e keer niet
begin mei 2011
8. rond de 50cm, losspringen op lijntje, ik ben met de donkere vos, rood dekje
9. rond de 60cm
10. rond de 70cm
11. rond de 80cm, op het eind werd degene die filmde afgeleid haha, ook scheef gefilmd *ik heb geen idee hoe je het kan draaien*
dit waren de filmpjes, ik heb ook nog een paar foto's:
12. 1 van de eerste keren springen

13.

14. weigering

15.

En ons topic van onze 'fotoshoot' : [ITP] Doortje (manegepony) ITP
mijn eigen commentaar:
- beter bij me houden, ze wilt nogal onder me vandaan rennen
- als ik rem, handen laag houden. Dit blijft m'n instructrice maar zeggen haha
Tips zijn welkom, commentaar ook, wel onderbouwend.
Groetjes Claudia
!

(vooral in het laatste filmpje kan je goed zien dat hij helemaal naar buiten kijkt. Dit zal ook beter gaan wanneer je haar beter terug kan nemen na de sprong. Goed je binnenbeen er aan, binnen teugel van de hals.