edit; Check mijn nieuwe laarzen mensen
Bruine --> oftewel: een excuus om de rest in het bruin aan te gaan schaffen, aangezien ik nu toch alles nieuw moet kopen 
Paspoortje:
Afstamming: Gribaldi x Ferro (uit een voorl. keurmerrie) x Inspekteur
Hoogte: 1.74
Geb. Datum: 06-06-2006 (
)Niveau: B
De punten waar we tegenaan lopen zijn de volgende:
* ik val erg snel voorover (dat voor 50 % door het zadel komt, ik ben in korte tijd 10 kg afgevallen en het zadel zit voor geen meter meer
)* Op eigen benen lopen, en dan vooral bij het lang/laag werken. (vind hij soms nog lastig)
* We zijn bezig hem steeds meer aan het sjouwen te brengen
* Meer tempo erin
* Buiging: Broadway vind het erg moeilijk rechtsom in te buigen (hij heeft schijnbaar ergens geleerd dat bochten vierkant genomen moeten worden
)
Stukje van het losstappen

Hier begind Broadway al iets meer te sjouwen, ik had hem alleen nog wat meer naar de hand mogen drijven. Dan keek hij wat ''smakelijker'' in zijn mond

Hier kun je duidelijk zien dat Broadway op de rechterhand de buiging nog niet altijd makkelijk vind.

Stukje ontspanning tussendoor meenemen, voorheen vond Broadway dit nog wel eens lastig. Hij werd dan te enthausiast en was moeilijk tot ontspanning te krijgen.

Stukje middengalop: hierbij kan ik op de een of andere manier nog niet bedenken dat ik geen jassen aan mijn laarzen hoef op te hangen

Idem

Arm paardje
helemaal natgereden 

En dit is dus het beeld waar we naar toe aan het werken zijn

Langzaam maar zeker komen er steeds langere stukken in het rijden tevoorschijn