Even wat info:
ik heb mijn mooie merrie (Sandreo x Donnerwind) nu bijna een jaar. Vorig najaar ben ik drie keer met haar in de B gestart. In het afgelopen jaar ben ik helaas ruim 4 maanden non actief geweest vanwege een operatie aan mijn schouder met daarna een intensieve revalidatieperiode. Mijn paard is 3 maanden doorgereden en heeft veel geleerd. Vanaf maart is ze weer bij mij op stal en rijd ik haar weer zelf.
Begin maart heb ik een flinke dip gehad, ik ben twee keer heel hard gevallen en ik kende mijn paard helemaal niet zo. Ze was dwars en tegendraads en wilde niks. Omdat ik bleef twijfelen heb ik inmiddels een zadelmaker en een osteopaat op haar "losgelaten". Vorige week is ze behandeld door de osteopaat en vandaag reed ik met mijn "probeer" zadel wat ik nu een week mag uittesten. Ik ben zo verbaasd, ik heb een totaal ander paard onder me... Graag wil ik dan ook de plaatjes met jullie delen van mijn les gisteren. We zijn nu druk doende met oefenen om B-waardig te worden zodat we in juni eens kunnen gaan starten.
Eigen aandachtspunten:
- tenen !
- handen niet te breed
Zo was het vorig jaar rond deze tijd:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1332068
Les gisteren:
foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

Hoor graag jullie reacties !