Het is alweer een tijdje geleden dat er een topic van Aaron was. Daarom vond ik dat het wel weer eens tijd werd.
Afgelopen winter heb ik weinig op aaron kunnen rijden, dit kwam omdat ik een afwijking aan mijn knie heb en er in de winter met die kou erg veel last van heb gehad.
Aaron is een 16jarige haflinger ruin. Het is een schat van een pony. Toen ik aaron 4 jaar geleden kreeg, kon hij eigenlijk niets. Hij was zadelmak maar dat was dan ook echt het enige. Als je een rechte lijn probeerde te rijden ging dat niet, het leek net alsof hij dronken was. In het begin was ik nog niet echt een hele serieuze ruiter. Ik ging liever gewoon een rondje hobbelen en lekker rijden. Aaron was heel erg gewend om kei hard te mogen crossen in de bossen enzovoort. Dit merkte je ook ontzettend aan hem. En nu nogsteeds, het is een erg voorwaartse haflinger. Nadat ik aaron een jaar had, ben ik begonnen met lessen te nemen, en merkte ik dat hij alles snel oppakte en graag voor je wou werken.
vorig jaar April zijn Aaron en ik begonnen met wedstrijden te rijden. Ik was wel benieuwd wat Aaron in zich had! In de winter reden wij geen wedstrijden. Sinds kort zijn we weer begonnen met springwedstrijden. En de voor de eerste dressuur wedstrijden zijn we ook weer goed aan het voorbereiden!
Aaron en ik zijn nu dressuur B+11 en Springen B+16 en L+1, afgelopen zaterdag heb ik me eerste L wedstrijd gehad. En voor zo'n eerste keer L en dan gelijk een winstpunt ( tussen allemaal 'sport pony's') was ik best tevreden!

Punten waar ik op moet letten:
*rug recht
* vooruit kijken
*niet voorover vallen!
Er waren niet veel foto's gemaakt. Ik heb alles alle 2 de kanten op gereden. Alleen niet overal zijn foto's van!
Nou genoeg verteld! Hier de foto's!

Ik ben heel benieuwd wat jullie van me pony vinden, en hoe hij loopt!
Tips zijn altijd welkom maar hou het wel vriendelijk!
Groetjes Liz
Tips die ik nog heb zijn je handen iets hoger en dichter bij elkaar dragen en het neusje van je knappe pony mag je er wat meer uitrijden. Veel succes in de L!