Vandaag was het heerlijk weer en bedacht mijn vader foto's te maken

Ze zijn dit keer wél goed gelukt

Amigo is alweer 11 jaar, ruin en heb hem nu +/- 1,5 jaar.
We dressuren voornamelijk maar springen toch wel zo'n 1 of 2x per week en als ik het weekend geen wedstrijd heb rijd ik ook zo'n 3-4x per week buiten.
Op dit moment zijn wel B+5 en we pakken al wat dingen van het L mee, zoals wijken en middengalop.
Dit gaat erg goed, hij pakt het snel op en gaat met sprongen vooruit sinds we les hebben van iemand anders (dus niet diegene die les geeft op de ponyclub).
Ik ga dus alleen maar naar de ponyclub omdat ik het gezellig vind, ik ga volgend jaar ook naar een andere omdat dit niveau een beetje te laag ligt (geen wedstrijd gerichte lessen, bange kinderen, (half) beginners, jonge kinderen)
We hebben nog wat moeite met middenstap, hij moet dan meer zakken maar dat lukt nog niet helemaal, en in middendraf komt hij soms tegen de hand
.Ikzelf moet naar voren kijken en mijn tenen naar binnen draaien, hier ben ik mezelf ook wel van bewust

Owja, en hij heeft een neus-netje omdat hij heel gevoelig is met vliegjes, dan gaat hij steeds raar schudden, nu niet meer

Hier dan de foto's

Ik heb geen warmrijd foto's, omdat ons pap geen zin had om de hele les foto's te maken

Veel foto's op de linkerhand, we hebben natuurlijk ook op de rechterhand gegalopeert maar dat waren mislukte foto's of foto's van veraf

1.

2.

3.

4. meer op mun kont blijven zitten

5. dit vind ik een fijn beeld

6.

7.
.8. Prethoofd

Ik had trouwens springschoentjes aan omdat hij een wondje in zijn koot heeft die hij steeds opentrapt tijdens het rijden

Groetjes Anne!
.