6jarige arabier Dash @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

arizonagreen

6jarige arabier Dash @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 21:28

Heeeey allemaal!
Nou een 2/3 maandjes geleden had ik een topic geopend, met jullie mening over wel/geen paard van een ander trainen/uitbrengen op wedstrijden, ivm mn dagbesteding etc.
heb dit uiteindelijk toch gedaan, ben gaan kijken, en na de eerste keer smoor verliefd op Dashje!
Dash is een Arabische ruin die dit jaar 6 word. Hij is beleerd, maar nooit echt verder doorgereden, had hiervoor ook +/- halfjaar stilgestaan. Nu zijn we alles lekker rustig aan het oppakken, en hij doet het nu al super, dus hier paar gelukte foto's van het rijden van de 3e keer!

Lekker drafje
Afbeelding

Galopje
Afbeelding

En lekker zonder zadel stappen!
Afbeelding

AUB niet teveel kritiek op mn houding, ik rij hier op een wintec veelzijdigheidszadel, waar ik nou niet bepaald zo goed op zit ivm weinig steun, en erg beweeglijke pony.

(Binnekort hopelijk meer!)

iklieftponys

Re: 6jarige arabier Dash @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:30

ziet er toch al erg leuk uit hoor!

mooi paardje!

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:32

Mooi dat je het lekker rustig aan doet! Een pony de tijd gunnen vind ik erg belangrijk. Verder kan je aan de hand van 2 werkfoto's eigenlijk weinig zeggen. Wat me wel opvalt is dat je rechterop moet gaan zitten. Verder lekker doorrijden, lessen en dan komt het vanzelf!

Huberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:32

mooie arabier!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:35

Lekker ding, apart kleurtje ook!
Bij foto 2 zit je al veel netter rechtop dan bij foto 1, dus met wat concentratie moet dat rechtop zitten wel lukken geloof ik zo :) Hij loopt verder nog wat op de voorhand, maar voor de 3e keer rijden ziet het er netjes uit!

Overigens moet je op HAW minstens 5 foto's plaatsen, dus ik TEM wel eventjes :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 21:35

@Sterre2000 ja dat voorovervallen komt grotendeels door het zadel, en omdat we nog heel erg bezig zijn met aanleuning... Op normale dressuur/springzadels kan ik wel netjes rechtop zitten, alleen hier heb ik totaal nergens steun aan, dus alstie iets gaat hangen ga k gelijk stukje voorover... Word aan gewerkt!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 21:43

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.