Zelf rijd ik veel overgangen, verruimingen en schijnovergangen maar vooral in de galop is mn pony niet erg actief, ze sloft niet maar wil van achteren niet lekker zakken en heeft weinig knieactie... tips?
Ik hoor het graag!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nienke96 schreef:Ik snap niet wat je bedoeld met: ze wil van achteren niet lekker zakken.
Want ze moet van 'achteren' niet zakken.. of bedoel je dat ze op de voorhand valt?
Anders zou je hem miss kunnen longeren met pessoa en als die dat fijn doet uitbreiden naar balkjes draven aan de passoa, dat is zeker goed voor m! vilouma schreef:Ik zou dan juist in galop veel gaan schakelen,dat is hard werken,maar hoogstwaarschijnlijk zeker effectief! Balkjes draven kan ook goed helpen om hem achter lekker los te krijgen,en de ene x de balkjes ver it elkaar,de andere x de balkjes wat dichter bij elkaar zodat hij ook in die beweging gaat varrieren, helpt vaak toch goedAnders zou je hem miss kunnen longeren met pessoa en als die dat fijn doet uitbreiden naar balkjes draven aan de passoa, dat is zeker goed voor m!