uberhaupt mee te doen is al een hele overwinning voor mijzelf, ivm ongeluk van vorig jaar.
bandit is trouwens een 5 jarige ruin , die sinds juni 2010 in mijn bezit is , en sinds ongeveer een half jaar proberen we echt intensief te rijden.
bij aankomst kwam hij al heel druk uit de trailer , en bij het losrijden was hij behoorlijk opgefokt , na amper 5 minuten losrijden werd ik al geroepen , ik moest ong.20 minuten eerder starten dan gepland......losrijden mocht het dus niet eens heten.
met een hoop spanning de ring in, de jurywagen was eng , de bordjes waren eng , de vlaggen waren eng....kortom er was een hoop om naar te kijken en om gevaarlijk te vinden.........
het resultaat was 170 punten , en commentaar van de jury waar ik echt wat mee kan, daar ben ik dan ook erg blij mee.
zelf ben ik me bewust van mn handen, voeten, voorover zitten ipv in het zadel , en SPANNING!
Het niveau dat we momenteel hebben is B , en onze probleemgebieden dat zijn de ontspanning (op lokatie) en heb grote moeite om hem terug te rijden ,eventuele adviezen hierover zijn dan ook van harte welkom! ons doel is om meer wedstrijden te gaan rijden ,hopelijk ebt dan ook de spanning weg , en wie weet halen we nog een keer winstpunten.....

ik plaats toch een paar foto"s , commentaar mag , graag met tips erbij , en blijf aub wel vriendelijk........
binnenkomen in arbeidsdraf

doorzitten op volte

euh...

volte links

verzet...

en deze spreekt voor zich...
en pianohandjes.