Gisteravond weer op wedstrijd geweest en het was wederom een drama met spanning, spanning en nog eens spanning. Ik vind het zo jammer, want ik kom helemaal niet aan het "rijden" toe in mijn proef, het is puur de baan rondsturen en zorgen dat we het einde van de proef halen.
Dit was ongeveer de zesde keer dat ze op deze locatie wedstrijd had, maar het wordt niet bepaald makkelijker helaas. Er zaten ook wel leuke stukjes tussen, maar het kan zo veel beter dan dit. Ze is zo strak in de nek/hals/bovenlijn, dribbelt veel, opzij springen. Dit zijn allemaal dingen die thuis dus niet zo zijn.
Ik dacht, vaak meenemen dan wordt het vanzelf beter, maar ik heb eerder de indruk dat het erger wordt in plaats van beter. Ik wil zo graag dat ze er plezier in heeft in plaats dat het op deze manier moet.
Nou daar komt ie: http://www.youtube.com/watch?v=DRjstPr0HcA
De punten waren 173 in de klasse L1 in deze proef. We hebben nu in totaal 3 winstpuntjes gehaald in ik denk totaal 10 wedstrijden. Ik hoop dat er mensen misschien een idee hebben hoe ik haar meer ontspannen kan krijgen. Ik ben bang dat ik haar straks nog een maagzweer bezorg ofzo...

Mijn eigen spanning valt trouwens erg mee, maar ik moet haar in de proef zo lelijk kort houden omdat ze anders helemaal alle kanten uit springt

Sorry voor de klaagbede, maar ik zit er even een beetje doorheen, want ik wil het graag goed aanpakken en het lukt nog niet echt.