Ik dacht ik plaats weer eens een topic
. Het gaat de laatste tijd erg goed met Tristan. Hij is super braaf, werkt keihard voor me en het allerbelangrijkste is we genieten heel erg samen! Pas zijn we voor het eerst samen naar het bos geweest en dat was echt een droom die uitkwam. Wat heb ik genoten en hoe goed hij zich ook altijd weer gedraag het is zo gaaf! Daarnaast zijn we als grap al een keertje L2 gaan starten zonder enige oefenen en gewoon onze eerste winstpunt is al binnen! Super trots dus! Nu hoop ik toch echt dat we samen ons doel gaan bereiken: het M !Nou ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik rijd Tris momenteel voornamelijk op ontspanning, omdat die moet leren dat al ik ontspan die niet weer gelijk van de berg af rent maar gewoon netjes in mijn tempo blijft. In stap en draf gaat het erg goed, galop op de lange zijde is nog een ander verhaal.

Lekker laag en rond rijden.

Hem goed door de hoeken heen rijden, om hem wat beter gebogen te krijgen.

Pasje wegrijden

Pasje wijken en weer rechtmaken

Wat meer verruimen

Galopje. Hij komt al veel meer vanuit achteren dan eerst, maarnog wil die hier veelste sterk en lang worden. Hij moet hier echt nog wat ronder

Na de galop komt die gelijk weer mooi wat ronder en lager, wat we eigenlijk wel leiver en vanuit daar wat meer oprichten. Zo wordt hij in ieder geval niet sterk.

Middendraf

Dit is echt een foto waar ik trots op ben. Zelf ben ik nog wel wat te streng met mijn handen.
En Mandy kwam laatst ook nog langs om foto's te maken
!En soms pakken we ook een stukje schouderbinnenwaarts mee

Dit is alleen nog lang niet bevestigd en moet nog meer en beter.
Ik heb eventueel ook nog een leuk filmpje van het rijden die is alleen een beetje lang. Ik plaats later vandaag wel nog een filmpje van het buitenrijden. Dus als er iemand ook nog geintresseerd in het andere filmpje is
.Groetjes Lysanne
Je paard verdwijt heus niet zo maar onder je vandaan hoor haha
Weet niet of het in het echt ook zo is, maar misschien iets voorwaatser. 
. Jammer genoeg heb ik in het dagelijks leven ook zo'n houding
Op dat moment moet jij ook loslaten, wat ik je op de foto niet zie doen (is momentopname) Probeer daarmee te werken, pas als jij loslaat, kan hij ook loslaten