ik had maandag 2e paasdag mijn eerste onderlinge wedstrijd.
ik was opzich niet zoo zenuwachtig alleen mijn pony wil mij graag op vreemd terein alle hoeken van het teriein laten zien.
nou was hij zoo braaf dat hij niet een keer weg gevlogen is dus voor mij kon mijn dag niet meer stuk.
Even iets ik rijd hem niet aan de teugel omdat ,
mijn pony en ik gewoon vooral met tempo en rechtrichting bezig zijn omdat hij vaak scheef gaat lopen en z'n concentratie gauw verliest.
ik ga vooral voor lekker ontspannen.
hij was ook super braaf onder de proef behalve met binnenkomen ging hij even leuk voor het juryhokje staken hij zal wel gedacht hebben moet hier toch laten zien wat ik kan !

Even wat over mijn pony.
Lucky-boy||Lucky||net 8 jaar|| sinds 2 jaar geleden door mij opgepakt||Isabel/Palomino bont||lievelekkereboef!
Mijn puntjes.
*Voeten stil houden
*Beugels langer ( heb ik nu ook naar dat i dat filmpje heb gezien)
*Met m;n kuiten aansporen ( ben ik hard mee bezig)
*rustig draven
*been minder naar achter bij aanspringen
Dat van mijn been ver naar achter doen komt door de tijd dat hij niet meer wou aanspringen dus ben ik het wat meer overdreven gaan doen.
en ja voor het plaatje ben ik te groot naar de zomer vakantie gaat hij ook weg helaas!
Ik probeer eerst nog een debuut te maken in het springen.
Nou genoeg gekletst hier de foto's en het filmpje.
naar de buitenbak lopen met stiefvader er even naast want hij wil nog wel eens om hoog komen ,
En het filpmpje ,, indd beetje onduidelijk maar wat je er van tip uit kan maken zeg het graag!
Doeidoei