Ik heb een probleem...
1.5 jaar geleden is er een meisje met mijn pony gaan rijden, gedurende 4 maanden, omdat ik zelf tijdelijk niet mocht rijden. Zij heeft mijn pony op de linkerhand in de rechtergalop doorgereden, met als gevolg (1.5 jaar later) dat ik mijn pony absoluut NIET in de linkergalop krijg. Wat ik ook doe: het geeft gewoon geen zin...! Regelmatig zit ik er gewoon 2 uur op, net zolang tot hij opgeeft, maar dat doet hij niet. Ik ben dan zooo kapot dat ik wel MOET afstappen. Met longeren is de linkergalop geen enkel probleem en voordat dat meisje hem ging rijden ging alles perfect met galopperen.
Wie o Wie komt mij helpen Stanley in de linkergalop te krijgen?
Het in galop krijgen zal waarschijnlijk JAGEN worden, ik ben dus ook echt op zoek naar iemand die meer konditie heeft dan een doperwt en hem minstens 3 galopsprongen kan laten doen.
Kom maar op! Wie durft?

je kunt misschien beter eens iemand laten kijken wat er mis gaat! je geeft zelf al aan dat het tijdens het longeren gewoon goed gaat, het zal dus ongetwijfeld een fout van de ruiter zijn en door hem erin te jagen of 2 uur te gaan rijden geef je de pony de schuld van een fout van de ruiter.