dit is ons 2 @ work topic.[RT-HAW] Bono@work voor het eerst op bokt! (v.Don Quappo/v.Manno)
onze eerste @work topic

afgelopen zaterdag 23april hadden wij onderlinge stal wedstrijd op stal. Eigenlijk zou alleen de leaser van mijn paardje mee doen op Bono, maar ik kreeg s' ochtends een sms sorry doe niet mee... dus ik dacht ik ga snel bellen dat ik dan wel mee doe

Zo doende ik van alles bij elkaar gegrist mocht een rijbroek + dekje lenen van iemand op stal YEAH!
na het poetsen eerste opmerking die we kregen ' Zo heb je zijn been ingespoten met neon spray
' Ik deed een B proef je zonder galop(ribben gekneusd ) met 22 onderdelen en laatste geeindigd:D haha wel met 170 punten
haha ach het was voor de ervaring moneer zag overal bak kabouters... tja helaas we hebben het wel helemaal uitgereden en ik ben super trots op hem!!! Nu nog wat info over Bono en dan zijn we klaar met praten hoor

Naam: Bono van de Noorddijk.
stokmaat: 1.63(ong)
leeftijd: 4 (30 mei 5)
kleurtje: rode koffievos
niveau: Ehh ik zou het niet weten...
moeder: Sandra v/d Noorddijk ( Tuigpaard)
vader v moeder: Manno.
vader: Don Quappo.(Oldenburger)
Verbeterpunten:
Benen niet naar voren afsteken
Achterhand er bij houden.
Blijer kijken
Hier de foto's!!!
1)

Inrijden, helaas kwam hij hier net even omhoog, wat in een slangenvolte, ik was hem met aan het omstellen.
2)

overgang stap-draf op de a/c lijn.... wat doe ik met mijn benen....
3)

Foto!!!
4

...
5)

die bakkabouters ook....
6)

Okey proberen maar

7)

whahaha ik ben een bakkabouter...hehehe8)

baasje weetje dat daar een huisje staat... daar leven vast kabouters weetje wel die kleine enge beestjes die je eigenlijk niet ziet...
9)

Plubliek yeahhh
10)

Ik kan heus wel mooi lopen hoor

11)

zucht klaar.. BRAAAAF PAAARD!
12)

Yeah de bak uit, nu wat bietsen bij baasje.
Dit was het
Je ziet ook wel dat ik gespannen was en best vaak mijn benen+tenen afsteek helaas...
het ging niet zo als ik hoopte maar toch ben ik super trots op hem!!!
Ik hoop dat jullie ook tips willen geven maar a.u.b zouden jullie het vriendelijk willen houden?
hartelijk bedankt!