Na een heel hoop ellende met mijn lieve kansas heb ik besloten om niet meer met hem te starten, ik ben al een tijdje geleden opzoek gegaan naar een nieuw paardje om uit te brengen en mee verder te gaan zodat kenny mag genieten van zijn pensioen.( ik rijd hem nog wel maar ik ben hem nu net weer aan het opbouwen dus we doen lekker rustig aan)
6 weken geleden kwam Sarah bij mij, ik heb haar direct om gedoopt tot sandro's Serendipity, het is een bijna 7 jarige merrie van SandroHit x Rohdiamant. Het is echt een schat maar veel kent ze nog niet. Ook is ze voor ze bij mij kwam veel verhuisd en heeft ze de eerste 4 weken depressief in haar box gestaan, na veel aandacht knuffelen en nog meer vertrouwen kruipt ze nu echt uit haar schulp!
Omdat ze nog nooit is uitgebracht wilde ik graag ervaring op doen en we hadden afgelopen zaterdag wedstrijden op eigen terein. Dat het zo goed zou gaan had ik nooit gedacht. ik ben 1 x eerste geworden in de tweede proef met 185 en ik heb een keer 193 gereden en heb me geselecteerd voor de kuur op muziek die op 28 mei word gereden, daar waren 5 selecties voor en in elke klasse word er die dag kuren gereden. Ik vind het echt super tof om een kuur samen te gaan stellen en om die met haar te rijden terwijl we pas 6 weken een combi zijn! (waarvan ze ook nog 1 week heeft stil gestaan wegens verkoudheidje)
Ik zal nu dan toch eindelijk de foto's maar laten zien, er is ook gefilmd maar die krijg ik niet zo snel online dus misschien later nog bij belangstelling.
Mijn eigen commentaar:
- handen rechtop
- in de tweede proef was ze helemaal leeg dus iets korter losrijden indien mogelijk
we lessen nu 3 keer in de week wat echt heel fijn gaat. over drie weken komt mijn nieuwe zadel. exact dezelfde maar dan in het donkerbruin en 1 maatje kleiner, dit zadel is nog van kansas.

1. super zenuwachtig!

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Vierkant!

14. wennen aan een rozet, die vind ze erg spannend zo!