Vandaag heeft de eigenaresse van mijn bijrijdpaard foto's van ons gemaakt op het veldje achter de stal.
Azra wordt in mei 6 jaar, en ik rijd Azra nu al 1,5 jaar bij voor 3 keer in de week. En ik heb 2 keer per week les.
Het rijden gaat de laatste tijd erg fijn. Normaal trainen we altijd in de binnenbak, maar vandaag een keer op het veldje.
Vind dat ze binnen toch wel fijner te rijden is, want buiten was ze druk met de omgeving bezig.
En dat is ook wel aan ons beide te zien. Voor de rest rijden we op B niveau en hebben we 5 juni onze eerste wedstrijd.
Denken jullie dat we er klaar voor zijn? Tips zijn natuurlijk altijd welkom! Maar wel opbouwend aub.
Ik weet dat ik heel erg aan mijn houding en hand houding moet letten. Vooral mijn rug recht, schouders naar voren en hoofd omhoog.
En mijn handen moeten meer bij elkaar en meer worden gedragen. En ik mag mijn hakken ook wel wat meer uit drukken.
De link van ons vorige topic: [ITP] KWPN Azra (v.Rubiquil) zit goed in haar vel.
Gezellig draven tussen de paardenbloemen

Best een fijn moment, alleen Azra slaapt half

Hier was madam blijkbaar even niet zo vrolijk haha.

Dit is een goed voorbeeld waar je ziet dat er wat aan mijn handhouding moet worden gedaan.

Dit vind ik zelf echt een hele gave foto!

Ook vindt ik het belangrijk dat we plezier moeten hebben in het rijden.

Dus even lekker hard galloperen mag dan natuurlijk even

Aan het einde kreeg ze nog even lekker wat meer lengte.

Nog even poseren voor de fotograaf!

Na het rijden kreeg Azra even een heerlijke verfrissende douche!

Groetjes Melissa
En wat jij half slapen noemt is concentratie (als de oren zo opzij hangen
) Zou zelf mijn teugels iets korter nemen en je hand meer voor je plaatsen. Verder zijn jullie volgens mij prima klaar voor de B! (al mag het halsstrekken nog wel meer voor in je proef