Toen ik haar twee weken had is ze erg ziek geworden en heeft ze een hele periode gekwakkeld. Om te beginnen had ze een kaakwortelonsteking en is haar kies getrokken, heeft ze daarna 6 wkn in quarantaine met verzwakte weerstand in de kliniek gestaan en van alles en nog wat gehad. Ze had een ernstige bloedwormbesmetting, virus, longonstekking en een koorts die maar niet zakken wilde onder de 38,5 graden. De artsen wisten het niet meer en het was eigenlijk niet zeker of ze beter zou worden. Na 6 wkn heb ik haar terug naar huis gehaald omdat er op de kliniek geen verbetering zichtbaar was.
Na bezoek holistische arts en druppeltjes is de koorts langzaam gaan zakken en uiteindelijk weggebleven. Omdat ze totaal geen weerstand had, werd ons aangeraden met haar aan het werk te gaan. Ik wilde met inrijden eigenlijk nog een jaar wachten, maar met enkel longeren zou ze weer erg haar pezen en gewrichten belasten. Daarom hebben we haar met 3,5 jaar rustig aan beleerd zodat we met haar naar buiten konden (lange rechte stukken).
Nu wordt Wycke 3 á 4 keer per week gereden en de overige dagen losgegooid en/of gelongeerd. Een keer in de week heb ik les, en 1x minimaal naar buiten. Mijn bijrijdster rijdt de andere een á twee dagen.
Hier een paar foto's!
Ik wil graag feedback ontvangen.
Mijn werkpunten:
- handen laag houden
- benen lang, hakken omlaag
- niet teveel naar beneden kijken
- etc

1. Lekker instappen

2. Draven, mevrouw ziet iets gebeuren...

3. Draven

4. Euhmmm... wat was ik hier ook alweer aan het doen?

5. Gallopje, vinden Wycke en ik nog erg lastig..

6. Nog een gallopje. Blijf lachen

7. Nu nog neusje iets naar voren...

8. Uitdraven

9. Mijn zoon van 8 aan het uitstappen.