Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar de laatste keer liep het paard wel mooi ontspannen en zelfs toen was me balans niet optimaal. En dat het doorzitten niet goed maakt maak ik me niet zo druk over dat komt vanzelf wel maar ik vind het wel belangrijk dat ik een goede balans heb op het paard. Dat lijkt me voor het paard fijner en als me balans goed is zal dat vanzelf invloed hebben op het doorzitten denk ik.
. Ik ga er vanmiddag met lichtrijden eens op letten ik heb inderdaad soms de nijging om te veel te willen doen.
Daantj__ schreef:@ Jethafa. Gister heb ik weer gereden en na een paar rondjes stuntelen met doorzitten had ik het opeens door. Er is natuurlijk nog veel werk aan. Maar wat was ik blij ik had namelijk niet verwacht dat het zo snel al zou gebeuren. En me doel was gister eigelijk ook meer om aan me balans te werken en dat heeft natuurlijk wel invloed op het doorzitten maar dit hoefde van mezelf niet gelijk goed te gaan. Me beugels waren gister aan de lange kant waardoor ik er niet echt op steunde en ze er meer los bij hingen maar dat werkt dus wel.
@ tisby. Dankje die oefening ga ik zeker proberen de volgende keer. Naar dat soort oefeningen was ik eigelijk naar opzoek. Bedankt!