Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Asmara schreef:dat had mijn paardje ook weleens, je moet er eerst gewoon rustig langs stappen, toch wel een eindje ervan vandaan, daarna er steeds dichter naartoe gaan en haar flink belonen!
om te zien of het zadel goed zit, leg je het eerst wat naar voren en dan schuif je het naar achteren, waar die wat word geremd, ligt ie goed.
je kan het ook makkelijk zien aan de singel trouwens, hij moet vlak langs de achterbenen liggen.
xxx
corinezomer schreef:Asmara schreef:dat had mijn paardje ook weleens, je moet er eerst gewoon rustig langs stappen, toch wel een eindje ervan vandaan, daarna er steeds dichter naartoe gaan en haar flink belonen!
om te zien of het zadel goed zit, leg je het eerst wat naar voren en dan schuif je het naar achteren, waar die wat word geremd, ligt ie goed.
je kan het ook makkelijk zien aan de singel trouwens, hij moet vlak langs de achterbenen liggen.
xxx
volgens mij moet de singel niet vlak langs de acterbenen liggen maar juist iets meer naar de voorbenen kan aan mij liggen maar zo heb ik het geleerd