Ik ben scheef
En niet zo'n beetje ook! Het zadel schuift naar 1 kant, en ik merk gewoon steeds dat ik naar links zit. De ene kant gaat ook lastiger (heeft ook met het paard te maken) en in de galop merk ik echt dat ik naar 1 kant 'hang'. Ik vind de galop sowieso moeilijk (paard ook), maar jeutje, ik schrok van mezelf toen ik er op ging letten!Nu vraag ik me af, fijn dat ik het nu door heb, maar wat doe ik hiermee? Ik rij pas sinds kort weer intensiever, dus misschien is het een kwestie van goed oefenen en zelf er op letten... Maar ja, liefst zou ik er nog wat meer oefeningen voor doen om het te trainen. Iemand ideeën? Ik dacht zelf aan ff zonder beugels rijden af en toe, om een beetje beter in het midden te blijven. In galop durf ik dat nog even niet met dit paard, maar in stap en draf helpt het misschien al. Ik heb trouwens niet het idee dat ik uit balans ben, gek eigenlijk. Doorzitten gaat ook best. Het voelt alsof mijn billen wel recht zitten, maar mijn benen niet (druk op ene been is groter dan op andere been).
Iemand tips?