Met losrijden liep ze echt super fijn, was heel scherp aan de hulpen. Er was geen ringmeester, dus toen degene voor mij 5 min weg was ben ik ook naar buiten gegaan, daar bleken ze 5 min uitgelopen te zijn. Die 5 min die ik daar heb gestaan waren helaas net iets teveel van het goede, waardoor ze in de proef net dat scherpe randje miste. Gevolg was dat ze de gehele proef ging duiken (haar grootste probleem) en niet helemaal fijn liep. Toch hadden we 57,00% en waren we 12e van de 24. Tussen de proeven in heb ik haar helemaal lang gelaten en pas in de 2e ring weer opgepakt. In de 2e proef liep ze wel super fijn en aan het bit. Ze werd wel weer korter in de hals (voor niks zoveel op geoefend...) maar daar heb ik het maar bij gelaten, was veel te bang de druk op het bit weer te verliezen. We hadden 59,29% en waren 9e van de 23.
Ik ben er super blij mee en vind het echt onwijs leuk dat ik met zo'n "gewoon" paardje (in vergelijking met de rest
) toch zo mee kan komen.Voor de oplettende kijker: ik rijd nog steeds met trens
Ben de afgelopen weken voornamelijk bezig geweest met de lengte in de hals en vond dat de stang hier alleen maar afbreuk aan kon doen. Die gaan we binnenkort wel weer een keer uitproberen
Vorige keer: [RT-HAW] Tosca (Orm x Lancet) ZZL debuut (filmpje)
Hier het filmpje van de tweede proef. Tips/commentaar is van harte welkom. Wees aardig maar discreet!