Een hele leuke tinker van 6 jaar oud, waar ik twee keer in de week op mag. Alleen is mijn rij-vermogen wel wat gesleten en ik wil even alles op een rijtje zetten voor mezelf. Ik heb namelijk geen les, wellicht dat dat over een tijdje wel weer komt, maar momenteel is dit niet mogelijk.Ik heb nu twee keer op het dier gereden. Het is een lekkere voorwaardse man

Op het moment ben ik vooral bezig met mijn eigen houding, dus netjes rechtop zitten, hakken uitdrukken, handen recht etc. en verder qua het paard heel erg met overgangen, halthouden, versnellen, vertragen, zoveel mogelijk verschillende figuren rijden en lichtjes stelling vragen. Ik probeer hem continue lekker ontspannen te houden, maar wel ervoor te zorgen dat hij op mij let. Hij loopt nog niet nagevelijk(rond). Voor mijn gevoel is dit een mooi begin voor ons, maar ik zou niet willen dat ik iets fout zou doen ofzo dus als jullie tips voor mij hebben voor geschikte oefeningen?

Antwoorden als ga les nemen heb ik trouwens niks aan! Dat kan ik simpelweg niet betalen