Dressuurles op Hummer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SaSalover

Dressuurles op Hummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 07:10

Heey

Vandaag heb ik een dressuurles gereden op Hummer. Hij was erg braaf en lekker vlot. Ik heb lekker gereden. Nou had ik geluk dat een vriendin van mij (Parkietjee_ op bokt) foto's ging maken. Nouja, hier zijn de foto's:

[img]file:///Users/tessaharing/Pictures/Tessa%20Paardrijden/Paardrijles/Op%20Hummer/IMG_9084.jpg[/img]

abgarxx

Re: Dressuurles op Hummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 07:12

je foto's doen het niet

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 07:13

je moet ze eerst op een site zetten.
mijnalbum.nl bijvoorbeeld

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 07:31

Hier kun je lezen hoe je foto's op internet kunt zetten: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F :)

Verder plaats je je topic nu op RT-Horses at Work. Hier gelden een aantal specifieke regels voor je openingspost.
Jouw openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Er is ook een gedeelte dat RIJ-ITP heet: [RIJ-ITP] Rijden In The Picture hier gelden minder specifieke regels. Je kunt voor jezelf een keuze maken waar je je topic wilt plaatsen.

Hier een slotje. Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat dit topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.