Zijn we op de goede weg?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zijn we op de goede weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:00

Hoi!
Gister ging ik met Berber een sprongetje zonder zadel maken. Mijn moeder kwam foto's maken, en aangezien bij mijn laatste HAW topic (ruim 2 jaar geleden) nogal wat negatieve reacties waren, ben ik aan de slag gegaan met de tips die ik toen kreeg en wil dus weten of we op de goede weg zitten :D
Dus ik wou graag jullie mening hierover horen :)
We hebben geen les, dit is helaas echt niet mogelijk (pb als je wilt weten waarom). En waarom zonder zadel? Het zadel dat zij heeft ligt gewoon niet lekker op haar, en aangezien ik makkelijk zonder zadel kan en dat ook lekkerder vind zitten rij ik altijd zonder zadel of met dekje/singel bij haar.
Nouja, hier de foto's:
voor:
Afbeelding

na:
Afbeelding
Afbeelding

midgie

Re: Zijn we op de goede weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:09

Leuk tinkertje heb je ,
DE eerste foto is idd niet zo heel fijn om te zien, het zadel ligt idd niet heel erg goed ,

Op de foto`s zonder zadel zit je ook veel netter en je tinker loopt op de 2de foto ook erg netjes, je zou nog wel wat meer je handen lager en wat ruimte kunnen geven met je teugel(nek wat langer ), maar je zit zeker op de goeie weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 20:11

bedankt voor je reactie! ga ik voortaan aan denken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:12

verder niemand?

Zoey_julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:38

mooie tinker
de tweede en de derde foto`s zien er heel goed uit beter dan de eerste.
en zonder zadel zit je veel beter
ik ben het met midgie eens.