zelf een paard kopen was geen optie, dus ik ben op zoek gegaan naar een verzorgpony.
sinds een aantal maanden heb ik dus een verzorgpony, alleen hij doet soms erg lastig..
met opzadelen is hij een schatje.
maar als ik wil opstappen gaat het al mis; hij begint achteruit te lopen en sleurt me mee door de hele bak.
als ik er dan eindelijk op zit gaat het rijden wel goed, alleen hij gooit zijn hoofd steeds omhoog.
ik kan hem wel aanpakken dus dat gaat opzich wel, maar soms vliegt hij er opeens vandoor en dat stopt maar niet.
ik ben er nog niet afgevallen, maar ik heb het gevoel dat dat nog wel gaat gebeuren.
ook wil ik graag buiten gaan rijden, maar als ik met hem naar het hek loopt beginnen de andere paarden (hij staat met nog 2 anderen pony's) hard te hinniken en wil hij niet meer verder.
laatst was ik ook met hem aan het longeren, en hij kwam de hele tijd naar me toe lopen en dan stuur ik hem weer weg met behulp van een zweepje.
maar toen ik de bak uitging begon hij te steigeren en ging er vandoor, want ik kon hem niet houden.
hij rende een rondje en ging wat verderop staan grazen..
maar het probleem is dat hij dicht bij het spoor staat, en als het hek open is kan het mis gaan.
ik zou graag met hem wedstrijdjes gaan rijden op de manege,
maar het kan zijn dat hij een hengst is..
wat kan ik doen? moet ik gewoon meer gaan trainen ofwat?

) geen streken uithalen dan?